روشنگری

روشنگری

این وبلاگ سعی دارد با گوشزد کردن برخی انحرافات مانع پیشرفت و گسترش آن ها شود، با گذاشتن نظرات خود در هر پست و همچنین شرکت در نظر سنجی به ما برای ادامه کار دلگرمی دهید با تشکر از همه‌ی شما عزیزان*برای دانلود آسانتر به بخش دسته ها مراجعه کنید*
روشنگری

روشنگری

این وبلاگ سعی دارد با گوشزد کردن برخی انحرافات مانع پیشرفت و گسترش آن ها شود، با گذاشتن نظرات خود در هر پست و همچنین شرکت در نظر سنجی به ما برای ادامه کار دلگرمی دهید با تشکر از همه‌ی شما عزیزان*برای دانلود آسانتر به بخش دسته ها مراجعه کنید*

درمان سکته مغزی در طب سنتی

بسم الله الرحمن الرحیم

درمان سکته مغزی در طب سنتی

سکته ی مغزی با زالو انداختن به راحتی درمان میشود 
  
اگر در همان چند روز اول که بیمار سکته کرده است مراجعه کند . باید بلا فاصله پشت هر گوش 10 عدد زالو انداخته شود . درشتی و ریزی زالو ها به توان بیمار بستگی دارد . این روش درمانی باعث رفع سریع عوارض سکته همچون فلج و بیحسی اندام ها و بازگشت هوشیاری به بیمار میگردد .و در اکثر موارد ظرف چند روز بیمار به حالت اول باز خواهد گشت .

مگر آنکه شدت سکته به حدی باشد بیمار از آن رهایی نیابد و بمیرد .

زالو ها خون مویرگ های پشت گوش بیمار را بیرون کشیده و با وارد کردن بزاق دهان خود ، لخته های تازه ایجاد شده که هنوز سفت هستند و قوام نیافته اند را از بین می برد .

خون ریزی پس از افتادن زالوها هرچه بیشتر طول بکشد در بهبودی بیمار موثر تر خواهد بود .پس نباید مانع خونریزی شوید ، مگر آنکه ضعف بیمار بسیار شدید باشد .

اگر سکته ی مغزی ناشی از فشار خون باشدو مویرگی در مغز پاره شده باشد ، ظرف چند روز تا چند هفته پس از زالو درمانی بیمار مانند گذشته به زندگی معمول خود ادامه خواهد داد .

اگر سکته ناشی از انسداد مویرگ باشد و هیچ مویرگی پاره نشده باشد شاید خیلی زودتر بیمار به حال آید و زندگی عادی خود از سر بگیرد چون زالو به سرعت خون را از اخلاط گونانگون پاک میکند و لخته را که هنوز نرم و سست می باشد از بین خواهد برد .

چنانچه پس از افتادن و سیر شدن زالو ها از پشت گوش بیمار ، خونریزی به سرعت متوقف گردرد ،نشان از بدخیمی وضع بیمار دارد چراکه خون در مویرگهای سر بیمار آماسیده و دارای چسبندگی شدید شده و ممکن است این آماسیدن و چسبندگی در بخشهای وسیعی از بدن ایجا شده باشد .

اگر چه بیمار از خطر مرگ رهانده می شود اما خطر برای روزهای بعدی همچنان باقی است .

در این صورت با توجه به توان بیمار 7 روز بعد خونگیری را از پشت گوش تکرار میکنیم و با داروهای عطسه آور مریض را وادار به عطسه میکنیم و زالو درمانی پشت گوش را آنقدر ادامه میدهیم تا خون غلیظ پایان یابد و خون روان تری جایگزین خون قبلی شود و علامت آن این است که پس ا افتادن زالو از گوش ها خونریزی بند نمی آید .

آنگاه 15 روز تا 25 روز بعد بر روی دستهای او در نواحی خاصی زالو می اندازیم . زالو های دست دارای جثه ی بزرگتری از زالوهای پشت گوش هستند .

محل انداختن زالو ها از پشت انگشت سوم تا انگشت کوچک پشت هر دست است .

20تا 25 روز بعد ، روی هر پا ، 10 عدد زالوی درشت بچسبانید . جثه ی زالوها باید کمی بزرگتر از زالوهایی باشد که به پشت دست در مرحله ی قبلی انداختید .

توجه کنید چنانچه در مرحله ی اول خونگیری از پشت گوش تا چند ساعت پس از افتادن زالوها خونریزی ادامه یافته و نشانی از چسبندگی شدید خون نیست ، دیگر نیازی به تکرار خونگیری از پشت گوشها نیست . بلکه 20 تا 25 روز دیگر روی دست ها و 20 تا 25 روز دیگر روی پاها طبق همان دستور قبلی زالو بیاندازید .

در این حالت بیمار از خطر حتمی نجات یافته و در کنار داروهای گیاهی که اخلاط او را دفع می کنند هماهنگ با زالو درمانی مشکلی نخواهد داشت .

البته همانطور که گفته شد نتیجه ی مطلوب زمانی حاصل میشود که بیمار در همان روز و یا بلافاصله در روزهای اولین سکته به پزشک طب سنتی (ایرانی) مراجعه نماید .

به هر حال باچند عدد زالو میتوان افراد سکته ی مغزی را از فلج شدن و زمین گیر شدن نجات داد و زندگی دوباره را به آنها بخشید.

میوه ها و سبزیجات جهت جلوگیری از سکته مغزی

1.اسفناج(کسانی که سنگ کلیه دارند استفاده نکنند)

2.انار(کسانی که طبع سرد دارند استفاده نکنند)

3.بادنجان(کسانی که بیماری کبدی دارند استفاده نکنند)

4.شاه توت(ترش و نارس قابض،رسیده و شیرین ملین)

5.زردآلو(کسانی که ناراحتی معده،کبد،طبع سرد دارند استفاده نکنند)

6.سیر(کسانی که ناراحتی معده،امراض جلدی مزاج گرم دارند استفاده نکنند)

7.کیوی(کسانی که سنگ کلیه دارند استفاده نکنند)

8.گوجه فرنگی(کسانی که آلرژی به گوجه دارند استفاده نکنند)

9.موز(کسانی که دیابت دارند استفاده نکنند در سرد مزاجان تولید گاز معده می کند)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد